.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد زننده و توهین آمیز کارمند بانک تجارت با یک مشتری
يكي از شهروندان مازندرانی با ارسال مطلبي از رفتار توهین آمیز يك كارمند بانك تجارت در شهرستان بابل انتقاد و خواستار پاسخگویی مسئولان این بانک شد

يكي از شهروندان مازندرانی با ارسال مطلبي از رفتار توهین آمیز يك كارمند بانك تجارت در شهرستان بابل انتقاد و خواستار پاسخگویی مسئولان این بانک شد.

به گزارش شمال نیوز، وي در مطلب ارسالي خود آورده است:

در ساعت 13 به باجه بانک تجارت شعبه شریعتی بابل مراجعه کردم و برای دریافت وجه نقد از حساب عابر بانک، نزد متصدی مربوطه رفتم که پاسخ دادند که حساب را بسته ایم و بهتر است به شعبه مراجعه کنید و پاسخ دادم ساعت 13 است که متصدی مربوط گفت که از طریق عابر بانک اقدام به دریافت کنید، و من گفتم به دلیل اینکه مبلغ موردنظر من بیشتر از خدمات عابربانک است نمی توانم از عابر بانک استفاده کنم.
وی پاسخ دادند که باید به شعبه بروید که من گفتم که یکبار از طریق فیش نیز از این باجه وجه موردنظر را دریافت کردم که وی با گفتاری توهین آمیز پاسخ من را دادند و گفتند که من مطمئن هستم که تو ... هستی. با اینحال به این متصدی گفتم که من یک بار از این باجه مبلغ موردنظر را بصورت فیش دریافت کردم که دوباره این متصدی با ادبیات رکیک و توهین آمیز که برای من دور از انتظار بود پاسخ دادند که در پاسخ به این رفتار توهین آمیز گفتم که شما به جای ... بهتر است بگویید من اشتباه می کنم و این ادبیات بهتر است ولی متاسفانه وی این جمله توهین آمیز را چهار الی پنج بار تکرار کردند و گفتند که من مطمئن هستم که تو ... هستی.
این شهروند مازندرانی که به شدت از اینکه حقوق شهروندی و کرامت انسانی وی براحتی نقض گردید، گلایه داشت ادامه داد: با مراجعه حضوری در صبح امروز و دریافت صورتحساب متوجه شدم که من اشتباه نکردم و بصورت فیش نیز از آن باجه مبلغ موردنظر را دریافت کرده ام.
وی گفت: متاسفانه پس از پرس وجو متوجه شدم که این کارمند هتاک بانک تجارت پیش از این نیز رفتارهای ناهنجار مشابه را داشته است ولی متاسفانه مسئولان بانک تجارت به سادگی از این موضوع صرفنظر کردند.
وی که مدرس دانشگاه های مازندران نیز می باشد اظهار داشت: من از شهروندان مازندرانی درخواست می کنم که مراودات و مبادلات بانکی و پولی خود را در بانک ها و موسسات مالی غیر از بانک تجارت انجام دهند چرا که در این بانک به برای حقوق شهروندی، کرامت انسانی هیچ ارزشی قایل نیستند.
وی گفت: من حتی می گویم که متصدی بانک شاید در خصوص ارائه خدمات بانکی حق داشته باشد و به هزار و یک دلیل از ارائه خدمات بانکی به اینجانب ممانعت ورزد، ولی حق توهین و رفتار غیراخلاقی را در قبال من نداشته است چرا که با منشور مشتری مدار خود بانک در تعارض است.
در اکثر بانک ها و موسسات مالی، مشتریان دارای وظایف و احترام در حد معقول و منطقی برخوردار هستند ولی متاسفانه این مسئله در بانک تجارت مشهود نیست.
وی بیان کرد: مشتری به عنوان یک شخص و یک انسان، دارای هویتی مستقل و شخصیتی مدنی است که همیشه دوست دارد این هویت و شخصیت پاس داشته شود و از دیدگاهی محترمانه به وی نگریسته شود.
وی اضافه کرد: مشتری می داند که انتخاب های زیادی دارد پس سعی می کند انتخابی داشته باشد که علاوه براینکه نیازش را برطرف می کند رضایت خاطرش هم برآورده شود .
وی گفت: در شرایطی که میلیون ها تومان خرج تبلیغات بانک ها می شود ، برخی شعب با ایجاد نارضایتی ، مشتریان را فراری می دهند !
این مشتری ناراضی بانک گفت: صاحبان اصلی بانک ها همان مردم عادی هستند که با سپرده گذاری اندک خود در بانک ها موجب سرمایه گذاری کلان اقتصادی در امور زیربنایی کشور می شوند و در شرایط بحرانی این بانک ها باز همان مردم هستند که دچار زیان و ضرر می شوند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 بهمن 1389
شبیه این اتفاق برای من تو بانک تجارت شعبه صاحبقرانیه تهران افتا×
نعمتی 24 بهمن 1389
با سلام خدمت شهروند محترم و عزیز مازندرانی
خدمتتان باید عرض کنم من بعنوان مدیرعامل یک شرکت صنعتی در ساری با بانکهای مختلفی در ارتباط هستم و باید بپذیریم که ممکن هست در اقشار مختلف یک متخلف وجود داشته باشد ولی نمیتوان این کار را به همه خدمتگذاران خوب آن مجموعه تسریع داد
همشهری گرامی: مدیرعامل محترم بانک جناب آقای نیک اختر از مدیران دلسوز سیستم بانکی استان میباشد که من بعنوان رئیس هئیت امناء شهرک صنعتی 2 ساری هر بار واحدی صنعتی مشکلی داشت با مساعدت ویژه نسبت به حل مشکل بخش صنعت دستوراتی را صادر میکرد که در نوع خود قابل تقدیر " هر چند نمیتوان از کار یک کارمند بیتفاوت گذشت ولی نمیتوان همه را با یک چوب زد .
استاد گرامی انقدر سیاه و سفید نبین ممکن هست اون کارمند هم دفاعی داشته باشد یک طرفه نمیشود قضاوت کرد. نعمتی مدیر عامل شرکت سردینه سازان تک تاز
نا شناس 24 بهمن 1389
بانک تجارت باید تحریم شود
lk 24 بهمن 1389
حالا ببینین رئیس بانک چکارش میکند فردا رئیس شعبه اش میکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.